smackdown

» نتایج کامل مسابقات اسمکدان 13 ژانویه 2012:
دو مین شو اسمکدان سال 2012 دیشب در شبکه SYFY به روی ایر رفت.در این شو ما شاهد مسابقات و پرموهای زیبایی بودیم.ازجکله مسابقه بیگ شو و دنیل برایان بر سرکمربند قهرمانی سنگین وزن جهان که پایان جالبی را به همراه داشت.در ادامه مطلب شاهد نتایج به صورت کامل باشید.
جهت مشاهده نتایج کامل این هفته به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

شوی این هفته اسمکدان با ویدیویی از مین اونت هفته گذشته و تبلیغ مین اونت این هفته آغاز شد.

پرموی دنیل برایان:
دنیل برایان با معرفی لیلیان گارسیا وارد رینگ شد.نکته جالب این بود که بعضی از هواداران او را بوو میکردند.او در رینگ آماده صحبت بودند که همه او را بوو میکردند و او گفت من فقط امدم در مورد کمربند و بازی امشب صحبت کنم.او صحبت خود را در مورد مبارزه هفته قبل و بردش آغاز کرد.تماشاگران نیز شعار You Suck را سر دادند.او در مورد اینکه این کمربند اولین قهرمانی جهانی من است صحبت کرد و گفت من هفته قبل با بیگ شو کبارزه کردم ولی این مسابقه با DQ تمام شد و این من را اذیت می کند.آدم بده اینجا الان مارک هنری هستش و نه من.او ه تماشاگران گفت که در راو گذشته من به بیگ شو یک مسابقه بر سر کمربند در اینجا دادم و این مسابقه NO DQ خواهد بود.او در مورد مارک هنری شروع به صحبت کرد که موزیکئ وی زده شد و او وارد رینگ شد.او پایان صحبت های این دو گفته شد که اگر دنیل برایان موفق به برد بیگ شو در این هفته شد در هفته بعد در مقابل مارک هنری بر کمربند سنگین وزن خواهد رفت.

مسابقه اول: جاستین گابریل در مقابل هیث اسلاتر ...............برنده مسابقه: جاستین گابریل

در ابتدا استار آفریقایی جاستین گبریل وارد رینگ شد و بعد از آن هیت اسلیتر وارد رینگ شد.در اواخر مسابقه هورسوارگل وارد رینگ شد و ذهن هیث اسلیتر را پرت کرد و جاستین گبریل از این فرصت استفاده کرد و با زدن یک 405 اسپلش برنده بازی شد.


مسابقه دوم: کودی رودز در مقابل ازکیل جکسون ..................برنده مسابقه: کودی رودز

» در ابتدا کودی رودز وارد سالن شد و در مورد اینکه توانسته است تمامی رقیباش رو شکست بده برای مدت 5 ماه توانسته است این کمربند را داشته باشه حرف زد و او کفت کیا تونستن 5 ماه نگه دارن ؟ بوکرنی!.او پس از این گفت بعد از برد در رویال رامبل به سراغ کمربند سنگین وزن جهان خواهم رفت.

ازیکیل جکسون وارد رینگ شد و مسابقه نیز آغاز گردید.کودی رودز در همان ابتدا یک دی دی تی به جکسون زد.در پایان نیز کودی بعد از زدن یک چیپ شات یک کراس رودز را زد و برنده بازی شد.


در یک استیج مارلا و تدی لانگ در حال صحبت بودند که دیوید اوتانگا مزاحم آن ها شد و در آخر نیز مسابقه ای بین این دو برای آن ها ثبت شد.در ادامه نیز درومیکن تایر وارد شد و تدی مسابقه ای برای او ثبت کرد.


مسابقه سوم: درو مکین تایر در مقابل تد دیبیاسی ................برنده مسابقه: تد دیبیاسی

در ابتدا میکن تایر در رینگ حاضر شد و پس از آن تددیبیاسی وارد رینگ شد.بعد از ورود تد هانیکو و کاماچو وارد شدند تا از نزدیک نظاره گر بازی باشند.در پایان مسابقه نیز تددیبیاسی با زدن فینیشر خود توانست مکین تایر را مقلوب خود کند و کریر او را در اسمکدان پایان  دهد.


مسابقه چهارم: جیندر ماهال در مقابل شیمس ....................برنده مسابقه: شیمس

در ابتدا شیموس با تشویق هواردان وارد رینگ شد و بعد از ان جیندرماهال با بووو هواداران.شیموس از همان ابتدا مسابقه را بسیار سنگین آغاز کرد اما رفته رفته بازی در دست جیندرماهال افتاد اما وی نتوانست اداره اش کند و شیموس نیز با زدن یک برو کیک توانست وی را شکست دهد.


مسابقه پنجم: دیوید اوتانگا در مقابل سانتینو مارلا .................برنده مسابقه: دیوید اوتانگا

در ابتدا دیوید اوتانگا در رینگ حاضر بود و بعد از آن سانتینومارلا وارد رینگ شد.در اواخر سانتینو آماده زدن کبری بود که دیوید بدل کرد و با زدن فینیشر خود به بازی پایان داد.


مسابقه ششم: برودس کلای در مقابل تایسون کید ...............برنده مسابقه: برودس کلای

در ابتدا برودس کلای با رقیصدن وارد رینگ.دو استار آماده مبارزه شدند و در این مسابقه کوتاه و راحت برای کلای با پیروزی وی به پایان رسید.در آخر بازی برودس کلای با زدن یک فینیشر برنده بازی شد.این بازی کم تر از 10 ثانیه بود.


مسابقه هفتم: ناتالیا در مقابل تامینا ................................برنده مسابقه: تامینا

در این مسابقه کوتاه نیز تامینا موفق شد با زدن یک سوپراسپلش برنده بازی شود.

پرموی برت:

وید برت وارد رینگ شد و در یک پرمو شیموس را در هفته بعد اسمکدان در سین سیتی برای یک مسابقه چلنج کرد.


 

مسابقه هشتم: بیگشو در مقابل دنیل برایان ......................برنده مسابقه: بدون برنده

در این مسابقه ابتدا بیگ شو وارد رینگ شد و بعد از آن دنیل براین وارد شد.به همراه دنیل برایان ای جی نیز وارد رینگ شد.این مسابقه را بیگ شو بسیار سنگین آغار کرد و دنیل براین کاری نمی توانست انجام دهد.دنیل برایان در اواط بازی چندین ضربه با صندلی به بیگ شو زد که اثری نداشت.دنیل برایان در حال فرار از دست بیگ شو بود که ناگهان ای جی جلوی بیگ شو ظاهر شد و ای جی توسط بیگ شو مصدوم شد.و با کادر پزشکی به همراه بیگ شو دنیل از سالن خارج شد و این مسابقه نیز برنده ای نداشت.دنیل برایان نیز در حال سرزنش بیگ شو بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 26 دی 1390برچسب:smackdown,
ارسال توسط viper

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 716
بازدید کل : 7659
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1